ملتقى الشباب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

فلوس بأقل مجهود

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
eng-yasser
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
eng-yasser

ذكر
العمل/الترفيه : رئيس برلمان شباب محافظة المنوفية
المزاج : in love

فلوس بأقل مجهود Empty
مُساهمةموضوع: فلوس بأقل مجهود   فلوس بأقل مجهود Emptyالجمعة 09 أبريل 2010, 7:00 pm

السلام عليكم

ازيكوا ياشباب , الكل بيتكلم عن موضوع المكسب عن طريق الانترنت , فى واحد زميلى ادانى الموقع ده واكد لى انه كويس وبصراحة انا قلت مش هخسر حاجة كويس او مش كويس ادينى بجرب علشان اشوف بنفسى لانى فعليا مش هخسر حاجة كل اللى هحتاجة 10 دقائق فى اليوم فالموضوع بسيط .

الموضوع بسيط , موقع تسجل فيه وتدخل تشوف اعلاناتك , ليك 18 اعلان فى اليوم وعلى كل اعلان هتاخد نسبة زى ما هشرح لكوا الان :
Earnings Example امثلة على المكسب » You click 10 ads per day = $0.10 لو عندك 10 اعلانات فى اليوم هيديك النسبة دى0.1 دولار وطبعا انته مش عندك 10 بس هما اكتر
»
20 referrals click 10 ads per day = $2.00 لو كان عندك 20 من اصدقائك انضافوا تحتك وانته دعيتهم وكل واحد بيشوف 10 اعلانات هيكون نصيبك فى اليوم 2 دولار
»
Your daily earnings = $2.10 وبالتالى نصيبك اليومىى
»
Your weekly earnings = $14.70 والاسبوعى
» Your monthly earnings = $63.00 والشهرى
وطبعا مع ان اعلاناتك اكتر من 10 هتلائى ان النسبة بتتضاعف يعنى مثلا انا كان اول يوم ليا مش 0.1 دولار زى ما هوه فى المثال كان 0.29 دولار وهكذا يعنى الارقام اللى فوق دى هتتضاعف يعنى هتوصل لحوالى 120 دولار ف الشهر .
اللى انا متاكد منه ان اى موقع بيديك فلوس او نسبة قليله على كل اعلان نسبة انك تثق فيه بتزيد وده مدينى نوع من الطمأنينه شوية فى الموقع ده وخلاف كده انا قلت انا هجرب مش هخسر حاجة وبعدين كلها 10 دقائق فى اليوم
للتسجيل
وندوس على زرار انتر
bux.to نفتح الانترنت اكسبلورر ونكتب فيها
هتدخل على اللنك ده هنلائى فى نصف الصفحة الاخير الجملة دى
هندوس عليها وبعدين يفتح لنا صفحة التسجيل وهيا كالاتى :

Register

* Username (3 - 15 characters - no special characters):
اسمك* Password (at least 6 characters - no special characters):
الباسورد بتاعك * Confirm Password:
تأكيد الباسورد
* Email Address:الايميل الاساسى بتاعك

* Confirm Email Address:
تأكيد الايميل بتاعك

*
AlertPay or YourBuxCard Email Address for Payments:
الايميل الاساسى بتاعك واللى هييجى لك عليه تأكيد الدفع

* Your Country

مصر موجوده تحت عند حرف w
وده لخطأ فى الموقع عادى يعنى

بعدها هييجى لك referrer if any تكتب فيها الاتى

eng.yasser
او نحط فيها اللنك اللى فوق او ناخد الاسم من اللنك كوبى وباست

[b]بعد ما تسجل هييجى لك رساله على الايميل تدخل تفعل اششتراكك منها , والنك اللى فيه التفعيل هيفتح لك صفحة الموقع , تسجل دخول وبعدين تشتغل :
لما نسجل دخول هنلائى شريط رصاصى فوق مكتوب فيه الاتى

اللى يهمنى فيهم حاجتين

دى ندوس عليها ندخل على صفحة فيها جدول كبير والاعلانات جواه ونفتح كل اعلان لوحده مينفعش نفتح كل الاعلانات مع بعض , نفتح واحد وبعدين لما ال30 ثانية يخلصوا نقفله وهنعرف انهم خلصوا من عداد هيعد جوه الاعلان .
ودى اللى هتدخلى على حسابى جواها الاتى :

My Stats - Cashout/Convert - My History - My Profile - Referrals for you - Upgrade - Messenger (0)

To refer others, use http://bux.to/?r=eng.yasser هنا هيكون كمكتوب اللنك اللى تدعى بيه الناس وهتلائى اسمى موجود جواه وهوه ده الاسم اللى بينكتب جوه التسجيل فوق زى ما شرحت لك بتاخد الاسم كوبى وباست من اللنك ولو مرضاش تاخد اللنك كله تحطه مكان االسم فى referrar if any
http://barlamanco.ahlamontada.com
مصطفي عجور

مصطفي عجور

ذكر

فلوس بأقل مجهود Empty
مُساهمةموضوع: رد: فلوس بأقل مجهود   فلوس بأقل مجهود Emptyالأحد 16 مايو 2010, 11:33 pm

جميل الموضوع يا ياسر وان شاء الله نحاول نجرب واحنا وحظنا

فلوس بأقل مجهود
صفحة 1 من اصل 1